zondag 1 januari 2012

- 2012 - Wat wil ik doen :)

ik begin met een nieuw kleurtje op mijn blog :)
en iedereen een goed 2012 toewensen !!!!

op oudejaarsdag heb ik een trui voor mijn dochter Ayla afgemaakt,
waar ik in het begin van 2011 mee ben begonnen !
 ik wil mijn deken afmaken nog 4 blokken te gaan !!
en ik heb nog een speelkleed liggen die bijna klaar is,

de kerstballen zijn er maar 7 geworden,
misschien :) maak ik er wel meer :)

 kom op oudejaarsdag pas deze leuke oud en nieuw slinger van Septemberspring tegen:(
die wil ik ook heel graag maken.

gratis patroon van de melkbus en het kniepertie !!



 




 
maandagmorgen haakclubje,
 gaan we een tas maken van granny''s ,

 dan mijn elke dag granny 
ik loop al een week achter :)
maar ben vast van plan om het door te zetten.
en de rest van het jaar,
leuke dingen maken die ik tegenkom
en waar ik op dat moment zin aan heb om te doen.

dit zijn mijn ''wensen''  voor 2012 op creatief gebied !!!

1 opmerking:

Anje zei

Wat ben jij al heerlijk bezig zeg.... wat is die slinger leuk... Ga ik onthouden voor volgend jaar.
Wens jou en je dierbaren ook een mooi, creatief en gezond 2012 toe.
Groetjes Anje.