dinsdag 26 maart 2013

afgelopen 2 weken

ben ik met van alles bezig geweest
haken,knippen,speeldeeg,breien ,takken :0
 
 
gehaakt kleedje,in suikerwater en om een kommetje drogen


gehaakt kleedje in suikerwater ,het kransje van de takjes van de berkenboom
en de kip uit'' Paasbest'' van Arne en Carlos


gehaakte kip,paaspatroontjes dropsdesign


een soort swap bij facebook


gebreide buideltjes uit''de bloemetjes buiten''Arne en Carlos

gebreide regenboog kabouters


zoutdeeg ,eivormpjes uit snijden,bakken en verven
 

4 opmerkingen:

ineke zei

wat een leuke verschillende hobbies heb je en wat maak je leuke dingen!
ik smelt helemaal bij je kabouters!!
en je buideltjes zijn zooo leuk!

Gera zei

Wauw, wat een leuke dingen heb je gedaan/gemaakt!!

Ik ben weg van de regenboogkabouters.

groetjes, Gera

Anoniem zei

Die kabouters zijn zo leuk!

Yeledfashion zei

Wat een leuke kabouters! Is daar ook een patroon van? Ik werk op een vrije peuterspeelzaal en zou graag na gemaakte tuttenpopjes ze blij maken met deze kabouters. De tuttenpopjes (en meer) zijn te vinden op mijn blog, www.yeledfashion.blogspot.com ik hoor het graag! Groetjes Geri